czwartek, 5 maja 2016

Osiem miesięcy 8)

Mimo, że przez brak łącza nie podsumowaliśmy miesiąca siódmego, wracamy do tego w ósmym.
Gdy tak patrzę na ten moje duże już dziecko zastanawiam się, jakim cudem czas tak przyspieszył. Przed zostaniem mamą zdarzało mu się wlec, a teraz? Szok.
Karmelek zrobiła się taka... rozczulająca. Non stop się uśmiecha i wydaje różne odgłosy. 
Gdy coś się jej nie podoba to krzyczy i się denerwuje, a gdy się podoba... to się buja. Tańczy sobie z radości - ten widok jest tak śmieszny i fajny, że próbuje go nagrać,niestety zawsze zanim znajdę telefon i włączę aparat, dziecko już przestaje. 


Nie mogliśmy się powstrzymać ;) O dziwo Karmel kwaśne lubi, wyssała cały sok i chciała więcej. 
Sama siada i wraca do czołgania, stara się machać na pożegnanie, ale zębów nadal brak!
 A już niedługo wakacje w Polsce...

4 komentarze:

  1. Długo musicie czekać na ząbki. Miki ma ostatnio takie napady płaczu, które ustają po masażu dziąsełek, więc łudzę się, że to zapowiedź mojej rychłej nowej sukienki :-p (u mnie jest przynajmniej taki zwyczaj, nie wiem czy znasz?)
    A co do czasu - miesiące mijają jak szalone, aż strach pomyśleć, że niedługo trzeba będzie wrócić do pracy...
    Ja też planuję w czerwcu wyruszyć w podróż do rodziców na dłużej - zawsze to jakaś optymistyczna myśl na najbliższe tygodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy :) Pierwszy raz weszłam dzisiaj na Twojego bloga i będę odwiedzała ciągle :) Dzisiaj założyłam swojego , zapraszam http://naukarolimamy.blog.pl/ może narazie nie ma dużo wpisów ale niedługo się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza:)!!
    Moja corka tez "zamiera" na widok telefonu..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Aleksander, wpatruje się w telefon i przestaje uśmiechać, kiedy chcę pstryknąć zdjęcie... bo parę sekund przed jego wyjęciem tak ze mną dyskutował, tak się uśmiechał... no co te dzieci mają, zamiera mały na widok telefonu, jest inteligenty wie, że to nic dobrego :P
    Pierwsza cytryna zapamiętana, a i bardzo dobrze, że mała lubi cytrynkę, witaminki pod dostatkiem :)
    Pozdrawiam
    matkapolka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Kornelcia

Suwaczek z babyboom.pl