poniedziałek, 23 maja 2016

Wakacje w Polsce

No i jesteśmy! Witamy Cię Polsko, piękna pogodo!
Zaczęłyśmy wyjazd od imprezy komunijnej chrześniaczki Męża, niestety później musieliśmy się pożegnać - ktoś musi zarabiać, więc tatuś wrócił do domu... A my zostałyśmy u moich rodziców. 
Niestety Moja wiecznie-szczęśliwa córa stała się troszkę marudząco-jęczącą. Nie potrafię czasem rozgryźć, o co chodzi - obstawiam więc ząbkowanie, bo nadal czekamy na pierwszy ząbek. 

Na komunii super, Kornelia miała się z kim bawić - oczywiście w międzyczasie gdy była noszona na rękach przez chyba każdego członka rodziny. A gdy przyszedł czas obiadu... Kobiety stały nad nią i zbierały szczęki z podłogi, że sama je, wystarczy jej pokroić i położyć w zasięgu rąk :)



Będąc w Polsce mam okno możliwości, więc muszę korzystać. Mam w planach zadbanie o sylwetkę (siłownia staje się bardziej realna - w tym czasie ktoś się zajmie dzieckiem), o zdrowie (przede wszystkim okulista, bo prawie straciłam wzrok po ciąży...). Chcę spotkać się ze znajomymi, zrobić sobie sesję zdjęciową - wczoraj ulubiona koleżanka z pracy mojego męża wstawiła odpicowaną fotę na fejsa i co? Na komentarz mojego męża nie trzeba było długo czekać... Ot, dziewczyna piękna, młoda, szczupła i pewnie bez rozstępów, bo nie rodziła... Jestem o nią zazdrosna, przyjmuje to do wiadomości. No więc ja też chciałabym jakieś ładne zdjęcia, których nie musiałabym się wstydzić. Gdy je zrobię, wyślę mężowi :)

1 komentarz:

  1. Zdolna coreczka, sama je brawo!!! Tosia nie trafia do paszczy ;)
    Wczoraj natomiast znalazlam pierwszy zab!!! Dwa dni goraczki, marudzenia i jest!!!:)

    Ja tez zaczelam cwiczyc, biegam sobie. Zawsze chcialam. Trzymam kciuki za Twoja motywacje.
    M sie nie martw, moj tez komentuje inne laski... Wiesz co mnie podbudowuje??? Fakt, ze i tak utre mu nosa jak juz wszystko wycwicze ;)!!!

    OdpowiedzUsuń

Kornelcia

Suwaczek z babyboom.pl