środa, 5 sierpnia 2015

Fotorelacja

 A oto fotorelacja tego tygodnia:

1. RYSUJEMY!

Bardzo dawno nic nie rysowałam. Od dziecka lubiłam sobie pogryzdolić, bardzo mnie to odpręża. Od jakiegoś czasu nie miałam weny twórczej, aż do wczoraj. Tak bardzo spodobało mi się jedno zdjęcie mojego męża, że postanowiłam je przenieść na kartkę. Oto efekt. 

Moje kochane oczka, nosek i usta :*

2. CHUSTUJEMY!
Jak postanowiłam, tak zrobiłam. Wspólnie z mężem wybraliśmy kolor, który odpowiadałby zarówno mi jak i Jemu. Czerwień z brązowym przeplotem wygląda bardzo energetycznie, a my takie barwy bardzo lubimy. Rozpakowana czeka teraz na swoje pranie





 3. WZRUSZAMY SIĘ
Dotarła kolejna paczka z Polski, tym razem wypełniona po brzegi ciuszkami dla Kornelii. Była też w niej niespodzianka od mojej małej kuzynki - rysunek naszej rodzinki...

 4. WRACAMY DO DZIECIŃSTWA
Smakiem kakao Nesquik. Pamiętam te opakowania! Mama kupowała zawsze te większe, by starczyło na dłużej. Dostawałam kakao w butelce, po czym zadowolona szłam do swojego łóżka i oglądałam dobranocną bajkę. 

5. PIECZEMY ZDROWO!
W badaniach krwi wyskoczył mi wysoki cholesterol... Zrezygnowałam już z tłustego mleka, ciężko było mi zrezygnować i z masła/oleju. Zbyt dużo piekę, to było niewykonalne... A jednak! Zakup dobrego oleju kokosowego załatwił sprawę i dzięki niemu powstały takie oto makowe ciasteczka z dżemem:


9 komentarzy:

  1. Ale masz talent! Pięknie rysujesz :) Też zawsze lubiłam rysować, ale głównie jakieś postaci z kreskówek umiałam przenieść na papier. Rysunek ze zdjęcia to już wyższa szkoła jazdy :)
    Ja nie mam chusty, bo obawiałam się, że nie będę umiała jej zawiązać, jakieś to mi się skomplikowane wydaje. Ale wiem, że dzieciaczki lubią z reguły być noszone w chustach.
    Ciasteczka smakowicie wyglądają. Też się biorę dzisiaj za upieczenie zdrowego ciasta, żeby zjeść sobie cokolwiek słodkiego.. Karmienie dziecka ze skazą białkową to nie lada wyzwanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, bo sama pochłaniam bardzo dużo białka i nie umiałabym tak łatwo wyrzucić go z diety...
      Dużo zdrówka :)

      Usuń
  2. Od razu poznałam Little Frog :) Super wybór, będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za doradzenie mi chusty tkanej! :) Nawet mąż jest nią zachwycony

      Usuń
  3. Rysujesz pięknie! Oby wena dopisywała jak najczęściej! :)))
    Rysunki stworzone przez dzieci zawsze mnie rozczulają!
    Chusta piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak, dziecięce rysunki są przekochane, takie proste a wyjątkowe :)

      Usuń
  4. Masz niesamowity talent :)
    Super ze poswiecasz czas sobie, jak pojawi sie malenstwo wszystko przewroci sie do gory nogami.
    Co do darowanych ubranek, wlasnie piore ostatnie prezenty ;). Bardzo lubie takie prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Pranie! :D Też musiałabym dziś poprać następne ubranka :)
      Hihi ja tak samo, najlepsze prezenciki teraz to coś z wyprawki :)

      Usuń
  5. Jeśli rysowanie sprawia Ci przyjemność, rób to jak najczęściej bo przecież szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko :-)

    OdpowiedzUsuń

Kornelcia

Suwaczek z babyboom.pl